Excite

Dossierkast in het kantoor

Als je een eigen bedrijf hebt, of misschien zelf heel goed je administratie wilt bijhouden, dan is het handig om dingen zo op te bergen dat je ze gemakkelijk terug kunt vinden. Papieren, zoals belangrijke rekeningen en facturen wil je natuurlijk niet zomaar kwijtraken. Het kan immers veel problemen opleveren wanneer je het inderdaad kwijtraakt.

Je kunt in dat geval een dossierkast aanschaffen. Deze heb je in allerlei soorten en maten en ze zijn ideaal om papieren in op te bergen. Je kunt dingen op alfabet opbergen, zodat je alles gemakkelijk kunt terugvinden. Je kunt eventueel ook meerdere dossierkasten kopen, wanneer je bijvoorbeeld meer papieren hebt die je kwijt moet.

Dossierkasten heb je in allerlei soorten en maten. Je kunt dus kiezen voor een redelijk kleine dossierkast wanneer je niet zo heel veel papierwerk hebt en voor een grotere kast wanneer je veel papieren hebt, bijvoorbeeld als je een groot bedrijf hebt. Zorg dat je vooraf ongeveer weet hoe groot de kast moet zijn, dit maakt het zoeken een stuk makkelijker.

Een dossierkast kun je kopen bij woonwinkels. Er zijn vaak wel wat kasten te vinden, dus het is zeker een optie om hier te kijken. Je kunt ook naar een groothandel gaan die zich speciaal richt op kantoorartikelen. Eventueel kun je ook online een dossierkast bestellen. Er zijn genoeg bedrijven die een online webshop hebben.

Afbeelding: Flickr account bfionline

Holland - Excite Network Copyright ©1995 - 2017